piątek, 12 kwietnia 2013

Dziękuje wszystkim za wiadomości, jest ich na tyle dużo, że jest mi przykro, kiedy nie mogę poświęcić wam tyle czasu ile bym chciała. Mam nadzieję, że w ten sposób się na mnie nie obrazicie? Dzisiaj zaczęłam dzień dobrze, sama jestem w szoku ile to będzie trwało. Kurde, zaczynam się zaprzyjaźniać z tymi ludźmi tutaj, uśmiechać się do nich, przecież przeżywamy to samo. Ja Paulina! ja której w ciągu życia wystarczyły 3 najbliższe osoby i rodzina, coż to za ironia. Rozmowa z ludźmi, których tak naprawdę nie znam i chce, chce z nimi rozmawiać.

Jakie to wszystko jest śmieszne, te dialogi "idziemy się odłączać" " ooo nowa fryzurka widzę" "ja dzisiaj druga kroplówka na 9 a ty?"

Konwersacje z pielęgniarkami. PAULINA PYKA diagnoza : chłoniak anaplastyczny
Nie może pani tego tak wykreślić? tu pani podam pisak, leży sobie taki ładny czarny  i wpisze pani PRZEZIĘBIENIE.

I pomyślcie co w tej chwili myśli własnie ona.

Kiedy mama mnie czesze a dziewczynka 7 letnia na to "mamoo ja też chce żebyś ciagnęła mnie już za włosy"
Kurwa, serce mi pęka, pęka, mam ochotę tak bardzo ja przytulić i dać wszystkim nagrodę za to co ich spotkało, co nas spotkało dlaczego, powiedzcie mi dlaczego te dzieci, dlaczego my, dlaczego ktokolwiek.
Brak słów, brak jakichkolwiek słów. Pustka i ból. Cieprienie.





A to są momenty, kiedy dostając taki obrazek.. a co ja będe pisać.

Miłego dnia wszystkim.


http://ask.fm/ilostbutiwillwin






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz