niedziela, 6 października 2013

6 październik zią

Po siedmiu miesiącach usłyszałam coś tak poprawiającego humor, rozmawiam z przyjacielem o włosach a tu nagle "oddałbym Ci swoje". Kurde kolejny raz pisze o Tobie, jaki to jest olbrzymi plus, że zaczełam pisać tego bloga i poznałam Ciebie. A musze się jeszcze tyle o Tobie dowiedzieć! Pierwszy raz znalazłam osobę, która rozkminia tak jak ja. 

Powoli odchodze od subkultury skin heada. Naprawdę nie wiem jaki to jest kolor, jednak wiem, że już nigdy nie chce mieć takich jak miałam po farbowaniu, za duży uraz psychiczny do straty tamtych włosów. Pozytywnie, że idzie zima. :D

Czasem tak bardzo ciekawi mnie kto tego bloga czytał, bo z dnia na dzień dowiaduję się o nowych osobach i jestem w szoku. 

Jest bardzo ważna sprawa do Was. W związku z tym, że dużo ludzi tu wchodziło, może uda mi się nagłośnić pewną akcje:

 "Zwracam się do Was z ogromną prośbą! 27.10.2013 roku Oliwia kończy 6 lat. Jej największym marzeniem jest otrzymanie jak największej liczby kartek urodzinowych. Mała walczy z rakiem. Jeśli możesz to pomóż, wyślij kartkę na adres :

Oliwia Gandecka
ul. M.C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra
Poproś też swoich znajomych o ten sam gest. Z góry dziękuję w imieniu tego
Małego Aniołka!
Jeden uśmiech więcej" 

Zróbcie coś z serduszka, proszę !






2 komentarze: