wtorek, 1 października 2013

BEZNADZIEJA

BOŻE,

Dziękuje jeśli są tacy ludzie, którzy zrobili coś kątem tego Wrocaławia, jednak Oli juz nie ma. Siedze o 7 rano i płacze bo po prostu nie wierze w to co się stało. Codziennie wchodziłam na jej bloga i odkąd było z nią gorzej i pisała mama, to tylko czekałam aż w końcu Ola sama napisze. NIE ROZUMIEM, nie rozumiem dlaczego. Brak mi słów

Pustka.
Nie znałam dziewczyny, jednak jej wpisy były tak bliskie memu sercu, pisała o tych samych problemach co ja.

PUSTKA

Ludzie, pisałam to setki razy, docencie to, że jesteście zdrowi. Rodzice, doceńcie to, że macie zdrowe dzieci. Zdrowie, życie, bez tego ani rusz.

Mam taką ogromną potrzebe pojechania na pogrzeb, jednak wiem, że gdybym tam była, moja psychika legła by juz totalnie w gruzach. Tego bym już nie wytrzymała.

PUSTKA

BOŻE, DLACZEGO ZABIERASZ TAKICH LUDZI?
15 LAT.
15 LAT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz